Pages

28 Eylül 2009 Pazartesi

TAVUKLU BEZELYE

MALZEMELER:
- 2 tane tavuk kalça eti
- 500 gr bezelye
- 1 tane patates
- 1 tane havuç
- 1 tane soğan
- 1 yemek kaşığı salça
- Sıvıyağ,tuz
HAZIRLANIŞI:
- Tencereye sıvıyağı koyunuz.İçine yemeklik küp şeklinde doğranmış soğanı ilave edip biraz kavurunuz.Daha sonra kuşbaşı şelinde doğranmış tavuk etlerini ilave edip kavurunuz.Salçayı koyup karıştırınız.Doğranmış patates ve havuçları ilave edip son olarak üzerini iki parmak geçecek kadar sıcak su ekleyip tuzunu atın ve tencerenin kapağını kapatın.Orta hararetli ateşte sebzeler yumuşayıncaya kadar pişirin.
NOT:İsterseniz bir tane tavuk bulyon atabilirsiniz.Bulyon kullanırsanız tuz kullanmayınız.Bulyon tuzlu olduğu için fazla tuzlu olabilir.Birde ben kalça eti tercih ettim daha lezzetli oduğunu düşünüyorum.Tercihe göre değişebilir.
AFİYET OLSUN

1 yorum:

  1. Canim bezelyeli tavuk nefis görüyor .Ellerine saglik sevgiler öptüm.

    YanıtlaSil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve tariflerim hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Adsız yorumları yayınlamıyorum.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler...