Pages

30 Ocak 2010 Cumartesi

Browni Kek(Bitter Çikolatalı)


MALZEMELER:
- 2 su bardağı sinangil kakao'lu kek unu
- 100 gr damla çikolata
- 200 gr erimiş margarin
- 1,5 su bardağı şeker
- 1 paket vanilya
- 3 tane yumurta
(kek unun da kabartma tozu olduğu için ayrıca kullanmayınız)

ÇİKOLATA SOS MALZEMELERİ:
- 1 su bardağı ılık süt
- 25 gr margarin(erimiş)
- 1 çay bardağı pudra şekeri
- 2 çorba kaşığı kakao
- 80 gr bitter çikolta(rendelenmiş)
-Ilık sütün içine önce pudra şekerini daha sonra sırayla kakao,bitter çikolata ve erimiş margarini ekleyin.Çikoltalar eriyene kadar ocak üzerinde iyice karıştırın.Sos ılık hale gelince fırından aldığınız sıcak kekin üzerine dökerek servis yapınız.
HAZIRLANIŞI:
- Margarini bir kapta eritin içine damla çikolatayı ekleyip karıştırarak çikoltanın erimesi sağlayın.Bu karışımı bir tarafta beklemeye alalım.Diğer tarafta yumurta ve şekeri şeker eriyene kadar mikserde çırpalım ardından unu ilave edip çırpalım.Bu karışıma eritilmiş damla çikolata,margarin karışımını ekleyelim ve homojen bir kıvam alana kadar iyice çırpalım 3-4 dk kadar.Hazırladığınız kek harcını 26 cm çapındaki bir borcam veya ısıya dayanıklı bir fırın kabına dökelim ve önceden ısıtılmış fırında pişirelim .Kontrolünü yapıp fırından alalım.
AFİYET OLSUN

13 yorum:

  1. sık sık yaparım bende browni ama ben mikrodalga fırında yapıyorum. ellerine sağlık oldum üye forma güzel şeyler paylaşmak dileğiye

    YanıtlaSil
  2. canımm ellerine sağlıkk harikasınn

    YanıtlaSil
  3. canım teşekkür ederim davetin için. en kısa zamanda ziyarete geleceğim:)
    benim de vardı forum sitem ama olmadı malesef kapattım. browniye bayılırım.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. en sevdiğim kekimm mımmmm harika ellerine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  5. bak kakaolusu olduğunu bilmiyordum.süper bir fikir..bu arada browni tek kelime ile muhteşemm.

    YanıtlaSil
  6. canım ya bu muhreşem birşey.brovniyi bende yapıyorum ama içine cevizde koyuyorum.afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  7. Dehset bir goruntu:)) Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar kek nefis olmus ellerinize saglik.
    Ben verdiginiz hamaratabla sitesine kaydoldum ama bir türlü acilmiyor. nedenini cözemedim, haberdar edeyim dedim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. sen naptın biliyomusun? ben bunu yerim yerim ama diyetteyim:(((
    kaçtım ben

    YanıtlaSil
  10. Nefis bir görüntü. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. ay ay görüntüye bak ne muhteşem.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  12. ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN;

    SEVGİLİ ARKADAŞLAR düşbahcesi.blogspot.com ve pembetatlar.blogspot.com TARAFINDAN HAZIRLANMIŞ OLAN HEDİYEŞLE ETKİNLİĞİNE
    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ DAVET EDİYORUZ...
    1 ŞUBAT 2010- 28 ŞUBAT 2010 TARİHLERİ ARASINDA ORTAK BLOGUMUZ OLAN pembedüşbahcesi.blogspot.com 'DA BAŞLATACAĞIMIZ ETKİNLİĞİMİZDE BİZİ YALNIZ BIRAKMAZSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ...

    HAYDİ ARKADAŞLAR HEDİYELEŞELİM KAYNAŞALIM...

    DETAYLI BİLGİ İÇİN:pembedüşbahcesi.blogspot.com adresine uğramanız rica olunur...

    YanıtlaSil
  13. Selam.
    Ziyaretin ve güzel yorumun için teşekkür ederim keke harika görünüyor ellerine sağlık.
    Sevgiler öptüm by.

    YanıtlaSil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve tariflerim hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Adsız yorumları yayınlamıyorum.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler...