Pages

31 Temmuz 2009 Cuma

ÇITIR BAGET

Herkese selam arkadaşlar evdeki yoğun istek üzerine benimde sıcaklarda kolayıma gelen bir menü çıtır baget'ler anlatmaya ne hacet eminim hepiniz benimle aynı fikirdesinizdir.İstek olunca bende hemen işin kolayına kaçıp bagetleri kızarttım yanınada bol yeşil salata yaptım ve afiyetle sundum.Hem sıcakta fazla yemekle uğraşmadım hemde ne yalan söyleyim benimde sevdiğim bir yemek olunca itiraz yok yani :)))
Sizlerlede paylaşmak istedim eeee hadi bagetleri kızartmaya:))) afiyet olsun.

1 yorum:

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve tariflerim hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Adsız yorumları yayınlamıyorum.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler...