Pages

31 Temmuz 2009 Cuma

SIZBAL

Bu tarifi derya baykal'ın proğramında gördüm.Mithat körler ile birlikte yapmışlardı bende denemek istedim.Benim hoşuma gitti ve sizlerle paylaşmak istedim umarım sizlerde beğenirsiniz.Daha önce diğer blogumda yayınladığım bir tarif.
MALZEMELER:
-1/2 kg Ispanak
- 1/2 kg Süzme yoğurt
- 10 Tane yeşil soğan(yeşil kısımları)
- 1/2 Demet taze nane
- 2 Tane haşlanmış yumurta
- Zeytinyağ
- Tuz
HAZIRLANIŞI:
- Ispanakların sadece yapraklarını güzelce yıkayın ve 4-5 dk kadar sıcak suda haşlayın.Ocaktan alıp süzün ve rondodan geçirin.
-Taze soğan ve naneyi ince ince doğrayın.Ispanakları,naneyi ve taze soğanları yoğurda ekleyip güzelce karıştırın.İsteğe bağlı olarak çok az tuz ekleyin.Servis tabağına alıp üzerine haşlanmış yumurtaları koyun.Son olarakta üzerine çok az zeytinyağ gezdirin.
AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve tariflerim hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Adsız yorumları yayınlamıyorum.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler...