Pages

5 Eylül 2009 Cumartesi

KAŞAR PEYNİRLİ SEBZE GÜVEÇ

MALZEMELER:
- 2 tane patates
- 2 tane kabak
- 2 tane patlıcan
- 4-5 tane yeşil biber(isterseniz acı'da ekleyebilirsiniz)
- 1 büyük kuru soğan
- 5 tane domates
- 5-6 diş sarımsak
- Sıvıyağ
- Tuz,karabiber
- Kaşar peyniri(Rende veya küp doğranmış)
HAZIRLANIŞI:
- Bütün malzemeleri yıkayıp doğrayınız.Soğanları ve sarımsakları ince ince doğrayınız.Malzemelerin arasına serpiştiriniz.Sebzelerinizi tuz ile harmanlayınız.Güvecinizin içine sırası ile önce patatesleri,patlıcan ve kabakları,biberleri yerleştiriniz.Domatesleri rendeleyiniz içine biraz karabiber ekleyip karıştırınız.(isteğe bağlı)Sebzelerin üzerine dökünüz.Önceden ısıtılmış 200 derece fırında sebzeler yumuşayıncaya kadar pişiriniz.Fırından almadan önce üzerlerine kaşar peyniri ekleyip birkaç dakika daha kaşar peynirleri eriyene kadar tutup fırından alınız.
NOT:İsteğe bağlı olarak çok az su ekleyebilirsiniz.Ben eklemedim sebzelerin ve domatesin suyu ile pişirdim.Daha sulu olmasını isteyenler su ekleyebilirler.Birde ben tek porsiyonluk güveçte yaptım.

AFİYET OLSUN

1 yorum:

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve tariflerim hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Adsız yorumları yayınlamıyorum.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler...