Pages

9 Ekim 2009 Cuma

PEKMEZLİ CEVİZLİ EKMEK


Herkese günaydınnnnn.Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle hepinize hayırlı cumalar diliyorum.Bu gün sizlere benim marifetli makinemin yaptığı ekmeklerden birini sunmak istedim.Önceden evde kendim mayalayıp yapıyordum fakat derler ya tüfek icad oldu mertlik bozuldu diye bende makine çıktıktan sonra artık pek mayalamaz oldum.Gerçi almadan önce çok araştırmıştım kimisi olmuyor kimisi oluyor diyordu.Bende en sonunda kısmet olursa olur olmazsa ne yapalım mantığı ile aldım.İyikide almışım gerçekten 2-2,5 senedir dışardan hiç ekmek almıyorum istediğiniz gibi misssss gibi ekmekler yapıyorsunuz.Cevizli,bademle,salçalı,sarımsaklı,kaşarlı....Benim gibi bir çoğunuzun kullandığından eminim ama yinede makinemi biraz övmek istedim:)))eeee benim can dostum oldu artık.Bu arada keki de çok güzel oluyor.Pilav falanda yapıyor ama ben o kadar abartmayım dedim:)))Neyse fazla kafanızı şişirmeyim arkadaşlar.Tarif veremiyorum makinesi olan arkadaşlar biliyordur zaten içinde tarif defteri çıkıyor ordaki ölçülerle yapıyorsunuz.Sıcacık ekmekler elde ediyorsunuz.Düşünen arkadaşlara tavsiye ederim.Hepinize sevgiler....

5 yorum:

  1. Sana da hayirli cumalar sevgili arkadasim... Ellerine, makinene saglik... Ama benim ekmek makinem yok... Diyorum ki sen simdi bana versen bu makinenin markasini da, hangisi iyidir, degildir diye arastirip vakit kaybetmesem ve sana duaci olsammmm.... Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. merhabalar,ekmeğiniz o kadar güzel görünüyorki,şuy aralar vazgeçtiğim ekmek makinesini almak konusunda beni heveslendirdiniz.ama biliyorsunuzki piyasad bir çok marka var si hangisini kullanıyorsunuz...cevap yazarsanız sevinirim...bende böyle güzel ekmekler pişirmek istiyorum...

    YanıtlaSil
  3. fatma48-hazanyagmuru49 Ekim 2009 19:20

    ellerine sağlık canım bilirim ekmeğin tadını arkadaşımda var akşamdan hazırlar sabah mis gibi ekmek kokusuyla uyanmak harika bir şey çok istesemde hala alamadım inşallah en kısa zamanda almak banada kısmet olur sevgiler hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  4. Ohhh mis gibi kendi yaptığın gibisi varmı??
    Ama benin ekmek makinam yok...
    En kısa zamanda alacağım....

    YanıtlaSil
  5. AYY COK NEFIS GORUNUYORR MIS GIBI...
    BENDE EN KISA ZAMANDA ALMAYI DUSUNUYORUM INSALLAH ONADA SIRA GELIR;))

    YanıtlaSil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve tariflerim hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Adsız yorumları yayınlamıyorum.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler...