Pages

23 Ekim 2009 Cuma

PEYNİRLİ KOLAY POĞAÇA

Bu poğaça hamurunu ben çok sık kullanıyorum.Özellikle yumuşak bir hamur olduğu için bizim evde sevilen bir poğaça.Bu tarifimi p.d.c.s etkinliğine ev sahipliği yapan sevgili NUR arkadaşımıza gönderiyorum.
MALZEMELER:
- 1 su bardağı ılık süt
- 1 su bardağı ılık su
- 1 çay bardağı sıvıyağ
- 1 paket yaş maya
- 1 tatlı kaşığı tuz
- 1 tatlı kaşığı şeker
- Aldığı kadar un
İÇİ İÇİN:
- 250 gr peynir
- Maydanoz
ÜZERİNE:
- 1 yumurta sarısı
- Susam
HAZIRLANIŞI:
-Süt,su,sıvıyağ,tuz,şeker ve mayayı karıştırma kabına alıp maya eriyene kadar karıştıralım.Daha sonra azar azar un ekleyerek ele yapışmayacak kıvamda yumuşak bir hamur yapalım.Üzerini örtelim ve 30 dakika dinlendirelim.Hamurdan cevizden büyük parçalar alıp elimizle yuvarlak şekilde açalım içine peynirli içten koyup yuvarlayalım.Üzerine yumurta sarısı sürüp susam serpelim.180 derece fırında fazla kurutmadan pişirelim.
AFİYET OLSUN

9 yorum:

  1. merhaba arkadaşım peynirli pogaçanız nefis ve mis gibi olmuş ellerine saglık güzel keyifli hafta sonları diler arkadaşıma www.safiyece.blogcu.com

    YanıtlaSil
  2. ETKİNLİKTEN MERHABA

    ellerine sağlık canım katılımın için teşekkür ederim yine beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. merhaba arkadaşım poğacalar nefis gorunuyor eline sağlık benimde sık yaptığım bir poğcadır yumusacık oluyor

    YanıtlaSil
  4. canım ellerine sağlık.poğaça herzaman favorimdir.afiyetler olsun.iyi pazarlar

    YanıtlaSil
  5. Süper görünüyor. Ellerine sağlık. Bende pogaçaya bayılıyorum hangi tarifi görsem deniyorum.

    YanıtlaSil
  6. HER ARKADAŞLIĞIN GÖKYÜZÜNDE BİR MELEĞİ VARMIŞ.
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık canım bende yumuş yumuş severim:)))

    YanıtlaSil
  8. Ben beceremedim herhalde ya!!! hamurum çok yumuşak olmadı sanki 30dk değil yaklaşık 1 saat beklettim bide... üstüne bide istanbula annemlere götürcektim paketi evde unuttum. Gelince pufidikliği kalmamıştı. Ertesi gün sertleşiyormu benmi yapamadım. Yenisine cesaret edemiyorum :(

    YanıtlaSil
  9. bu tariflerinizde lezzetli görünüyor ama ben labne peynirli poğçayı çok beğenmiştim ve denedim yeni sitede bu tarifi bulamadım yazarsanız sevinirim

    YanıtlaSil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve tariflerim hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Adsız yorumları yayınlamıyorum.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler...