Pages

18 Mayıs 2010 Salı

Yumurtalı Çiriş Otu Kavurması


Malzemeler:
- 500 gr çiriş otu
- 2 tane kuru soğan
- 2 tane yumurta
- Tuz,Karabiber
- Sıvıyağ
Hazırlanışı:
- Çiriş otlarının kök kısmlarını temizleyip büyük olanları ortadan ikiye kesiniz.Bol suda yıkayınız ve süzünüz.Geniş bir tencere su koyup kaynatınız ve içine yıkanmış çiriş otlarını atıp 7-8 dakıka kadar haşlayıp süzünüz.
- Tencereye yağı ve yemeklik doğranmış soğanı koyup Kavurunuz.Haşlanmış otları koyup bir iki kere çeviriniz.Tuzunu ve çok az karabiberini atınız,Üzerine yumurtaları kırıp pişiriniz.İsterseniz yumurtaları karıştırarak ta pişirebilirsiniz.
(Karabiber isteğe bağlıdır)
Afiyet olsun

5 yorum:

  1. bir gün baktım teyzeler seçiyor bune dedim çiriş dediler o ne be dedim güldüler.Ispanak gibi yapcan dedıler bır gun denıcem bende ellerıne sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. http://belguzar anne.blogspot.com20 Mayıs 2010 08:03

    gunaydın harıka görunuyor çirişin bol olduğu mevsım elıne sağlık

    YanıtlaSil
  3. Bu çiriş otunu bende pazarda gördüm.Canım tadı nasıl bişi bilmediğimiz için almadım ama.Taze soğan gibi bişeymi?Merak ediyorum ama yeni lezzetleri.Mesela enginarıda bilmeyiz yani biz Hatay'da.:)İstanbulda olunca böyle değişik şeyleri görüyoruz ama?

    YanıtlaSil
  4. Şenaycığım çiriş otunun lezzeti ıspanak kavurmasına benziyor.Bana göre güzel bir tadı var acımsı falan değil.Bende ilk aldığımda tereddüt etmiştim ama yapınca çok sevdik.Umarım sizinde damak tadınıza uyar...

    YanıtlaSil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve tariflerim hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Adsız yorumları yayınlamıyorum.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler...