Pages

18 Mayıs 2010 Salı

Sweet Tatlı Blog Ödülüm:))

Selam;Arkadaşlar hepinize güzel bir gün diliyorum.Sevgil arkadaşım ESRA ve Sevgili ablacığım BELGÜZARANNE bana bu çokkk şeker ödülü vermişler.Kendilerine burdan teşekkürlerimi gönderiyorum.
Tabiki kuralları varmış ödülün 10 Arkadaşıma bildirmek ve bu arkadaşlarımı haberdar etmek nasıl seçeceğim bilmiyorum. Ben hapinize bu ödülü göndermek istiyorum çünki benim için her zaman ki gibi seçim yapmak zor. Beni ve blogumu yalnız bırakmayan bütün şeker blog arkadaşlarıma gönderiyorum.Hepinize selamlar ve sevgiler gönderiyorum.
(Bu ödülümü hamaratabla olarak aldım fakat ben her iki  adresimdede yayınlamak istedim.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve tariflerim hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Adsız yorumları yayınlamıyorum.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler...