Pages

12 Ağustos 2014 Salı

Ev Yapımı Kumpir

Merhaba blog dostları,bugün sizlere çok sevdiğim ve hiç bir zaman hayır diyemiyeceğim bir lezzet ile geldim.
Tahmin ediyorum sevmeyen yoktur.
Evet evet kumpirrrr :)
Çok seviyorum ama biraz da dikkatli tüketmeye çalışıyorum.Nedeni sanırım belli :)
Eğer canınız istediyse evinizde de birkaç malzeme varsa hemen yapacağınız bir lezzet,eminim kimse hayır demiyecektir.
İsteğinize bağlı olarak malzemeleri çoğaltıp azaltabiliriz.Benim favorilerim bu malzemeler.
Şimdi kısaca tarifime geçeyim.

MALZEMELER:
- 5-6 orta boy patates
- 7-8 tane parmak sosis
- 7-8 kornişon turşu
- 1 küçük kutu mısır
- 150 gr taze kaşar
- Tuz,Karabiber
- Ketçap,Mayonez
- Tereyağ veya sıvıyağ
HAZIRLANIŞI:
- Patatesleri haşlayıp kabuklarını soyuyoruz,diğer tarafta kaşar peynirimizi rendeliyoruz.
- Haşladığımız patatesleri iyice eziyoruz.İçine rende kaşarı koyup birbirine yediriyoruz.
- Tuzunu ve karabiberini ekleyip karıştırıyoruz.
- Küçük doğranmış sosisleri çok az sıvıyağ veya tereyağında kavuruyoruz.
- Kornişon turşularımızı küçük küçük doğruyoruz.
- Servis tabağına önce patatesleri daha sonra sosisleri,turşuları ve mısırları yerleştiriyoruz.
- En üste isteğe bağlı olarak ketçap,mayonez koyup sıcak olarak servis yapıyoruz.
Afiyet olsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve tariflerim hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Adsız yorumları yayınlamıyorum.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler...