Pages

23 Aralık 2014 Salı

Peynirli Pastane Poğaçası

Günaydın blog dostları,bugün sizlerle güzel bir tarif paylaşmak istiyorum.Tarifimizi  http://www.nefisyemektarifleri.com/   sitesinden aldım.
Güzel ve lezzetli bir tarif.Sizlerde yapmak isterseniz tarifi aynen aktarıyorum.
Kolay gelsin.
MALZEMELER:
- 1 paket oda ısısında margarin (250g)
- 1 yemek kaşığı maya
- 1 çay bardağı süt
- 1 tatlı kaşığı tuz
- 1 çay bardağı sıvı yağ
- 2 yumurta(bir sarı üstüne)
- 2 çorba kaşığı şeker(şekerli tadı severseniz 2 çorba kaşığı daha ilave edin)
- Un (yaklaşık 5,5 su bardağı)
İÇİ İÇİN:
- Peynir
Ilık süte maya ve şekeri karıştırıp kabartın.Bir kaba margarin,tuz,sıvıyağ,yumurta ve sütlü mayayı ekleyin.Unu da azar azar ekleyin ve oldukça yumuşak bir hamur yapın.Ceviz büyüklüğünde hamur yapın ve içine peyniri koyun.Yağlanmış tepsiye dizin.Üstüne yumurta sarısı sürüp 200 derecelik fırında pişirin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve tariflerim hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Adsız yorumları yayınlamıyorum.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler...