Pages

1 Ocak 2015 Perşembe

Yeni Yıl Hediyem Pakmaya'dan



Yeni yılın ilk postunu pakmaya ile açmak istedim. 
Dün telefonum çaldı.Açtığımda kargo şirketinden arandığımı ve bir kargom olduğunu öğrendim.
Malesef eve gelmişler fakat evde olmadığım için teslim edilememiş.
Aslında evdeydim ama adres bilgisi yanlış olmuş.Neyseki telefon numaramdan ulaştılar.
Hiç biryerden kargo beklemediğim için açıkcası merak ettim ve hemen gidip kargomu teslim aldım.
Kargom PAKMAYA' dan gelmiş.
Yeni yılın ilk hediyesini Pakmaya göndermiş,çok sevindim.
Daha öncede hediyesi ile mutlu etmişti.
Ürünlerini gönül rahatlığı ile kullanıyorum.Bu güzel hediyeri kullandıkça postlarım ile sizlerle paylaşacağım.
Bende tüm pakmaya ailesinin yeni yılını en içten dileklerimle kutluyor selam  ve sevgiler gönderiyorum.
Teşekkürler PAKMAYA.


2 yorum:

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve tariflerim hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Adsız yorumları yayınlamıyorum.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler...