Pages

18 Haziran 2009 Perşembe

BU GÜNLÜK BÖYLE OLSUN:))))


Evet gelelim köfteye benim çok sevdiğim ve her zaman keyifle tükettiğim bir yemek diyebilirim.
Bu günde böyle kızarmış birşeyler canım istedi malum kızartmalardan biraz uzak durmakta fayda var ama nereye kadar ufffff ne yapayım ben yemek yemeyi seviyorum.Neyse kısa keseyim.Görünen tabak tarif istemez :)))
Bildiğimiz köfteyi yapıyoruz.Patatesleri ve köfteleri kızartıyoruz.Yanına biber kızartmadan olmazzzzz.Bundan iyisi can sağlığı şekerler hadi hepinize afiyet olsun....

2 yorum:

  1. Maaleef bende vazgeçemiyorum yemekten...
    Helede böyle iştah açıcı şeyler görüncü...
    Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  2. mmm tam benlik menü olmuş sunumda harika doğrusu ellerinize sağlk sevgiler iyi pazarlar

    YanıtlaSil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve tariflerim hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Adsız yorumları yayınlamıyorum.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler...