Pages

27 Temmuz 2009 Pazartesi

SAKIZLI VİŞNELİ CUP


MALZEMELER:
- 1 lt Süt
- 1,5 Kahve fincanı şeker
- 2 Kahve fincanı un
- 3-4 Tane damla sakızı
- 1 Yemek kaşığı tereyağı
- 250 Dondurulmuş vişne
- Dövüşmüş fınfık
- Kavrulmuş badem
HAZIRLANIŞI:
- Vişneleri çözülmeleri için dondurucudan çıkarınız,bir süzgece koyunuz.Süzülen suyunu bir yerde toplayınız.
- Sütü,vişne suyunu,unu,şekeri bir tencerede karıştırınız.Ocakta sürekli karıştırarak muhallebi kıvamında pişiriniz.İçine dövülmüş damla sakızını karıştırınız.Ocaktan alınız. 1 yemek kaşığı tereyağını ekleyip mikserle çırpınız(2-3 dk)
- Servis kaplarının altına önce birkaç tane vişne koyunuz.Üzerine biraz muhallebiden koyunuz.Birkaç vişne daha koyup en üstünü muhallebi ile kapatınız.
- En üste kavrulmuş badem veya dövülmüş fındık ile süsleyip servis yapınız.
NOT:Ben taze vişneden yaptım.Bu mevsimde taze varken dondurulmuş kullanmak istemedim.
AFİYET OLSUN

6 yorum:

  1. Canım ellerine sağlık ben birini alsam:))

    YanıtlaSil
  2. sabah sabah görüntü harika ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. nefis gözüküyor sunum harika cupalardan birni alıp gidiyorum:))
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ben o kupun birini uçurdum bile.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Harka görünüyor arkadaşım,ellerine sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve tariflerim hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Adsız yorumları yayınlamıyorum.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler...