Pages

28 Temmuz 2009 Salı

SELAM ARKADAŞLAR:))))

Herkese merhabalar;Bu sıcaklarda bu kadar çorba tarifide olmaz ki ,evet haklısınız ben yazarken hararet bastı zaten izmir yanıyor birde çorba muhabbeti ekledim üstüne ayyy iyice ter bastı:)
Arkadaşlar kışın yaptığım çorbalardan bir kaç tane eklemek istedim.Bu sıcaklarda yemeklerle pek aram yok blogumuda öksüz bırakamam değil ama! sizlerinde anlayışından emin olduğum için hani dedim kenarda dursun birgün lazım olur bize yine bu tarifler...
Neyse canlarım bu kadar gevezelik yeter değil mi?
Hepinize kocamannnnnn sevgiler gönderiyorum.Sağlıklı güzel günler geçirmeniz dileğiyle.ALLAH ağzınızın tadını sofranızın bereketini bozmasın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve tariflerim hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Adsız yorumları yayınlamıyorum.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler...