Pages

28 Temmuz 2009 Salı

HAVUÇ ÇORBASI

MALZEMELER:
- 4 Tane havuç
- 1 Yemek kaşığı sıvıyağ veya tereyağ
- 1 Yemek kaşığı un
- 1 Tane yumurta
- 1 Kahve fincanı süt
- 5-6 Su bardağı su
-Tuz,Pulbiber
HAZIRLANIŞI:
- Bir tencereye yağı,unu koyup hafifçe kavurunuz.
- Havuçları yıkayıp ince dilimler halinde doğrayınız.
- Un ve yağ karışımına azar azar suyu ilave ederek karıştırınız.Tuzunu ilave edin.
- Dilimlediğiniz havuçları ekleyip havuçlar yumuşayıncaya kadar pişiriniz.
- Havuçlar pişince süzgeç'ten veya blendır'dan geçiriniz.
- Yemeğe 5-10 dk kala 1 Yumurta sarısı ile sütü çırpın.Çorbanın suyu ile ılık hale getirin ve çorbaya ilave edin.Bir iki taşım kaynatıp ocaktan alın.Servis tabağına boşaltıp üzerine kırmızı pulbiber serperek servis yapın.
AFİYET OLSUN

2 yorum:

  1. Canım arkadaşım,ellerine sağlık.Benim için çorbanın yazı kışı olmaz ben yerim ve çok severim.Tabii burası ankara :) izmir olsa o sıcakta yiyebilirmiyim bilmiyom valla.
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. Canım doğru söylüyorsun bende çorbayı çok seviyorum.İnan sıcakta burda pek içiemiyorum.Daha çok soğuk çorba içiyorum.Sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve tariflerim hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Adsız yorumları yayınlamıyorum.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler...