Pages

9 Eylül 2009 Çarşamba

KOLAY DİLBER DUDAĞI


MALZEMELER:
- 4 Su bardağı un
- 1 tane yumurta
- 2 yemek kaşığı yoğurt
- 1 paket margarin(oda sıcaklığında)
- 1 kahve kaşığı karbonat
ŞURUBU:
- 3 su bardğı şeker
- 2 su bardağı su
- 1/2 limon suyu
HAZIRLANIŞI:
- Önce şerbetini yapıyoruz.Şekeri ve suyu tencereye koyuyoruz.Kaynamaya başlayınca kısık ateşte 15 dk kadar kaynatıp içine limon suyunu sıkıyoruz.Bir iki taşım daha kaynatıp ocaktan alıyoruz.Soğumaya bırakıyoruz.
- Bütün malzemeyi karıştırıp kulak memesi kıvamında bir hamur yapıyoruz.Hamuru 3 mm açıyoruz.Çay bardağı ile kesiyoruz.İçine ceviz koyup kapatıyoruz.175 derece önceden ısıtılmış fırında kızarana kadar pişirip çıkarıyoruz.Soğuk şerbetin içine atıyoruz.(isterseniz serbeti tatlının üzerinede dökebilirsiniz)
NOT:Tatlı sıcak şerbet soğuk olacak.
AFİYET OLSUN

5 yorum:

  1. Merhabalar...

    Hımm hımmm nefis.Ben tam bir tatlı canavarıyım.Ağzımın suları aktı inanki.Nefis gözükmekteler...
    Ellerine sağlık.

    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  2. harika bir site.iyikiyorum yazmışsınız blogunuzu tanıdım.harik lezzetler var.takib e aldım.dilber dudağı muhteşem görünüyor.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. adi da hos kendi de hos...:)) elinize saglik. medinem

    YanıtlaSil
  4. Canım tatlı nefis ellerine sağlık afiyet şeker olsun.Ama kahve kaşığı derken tatlı kaşığınımı kastettin anlamadım :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. nefis görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve tariflerim hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Adsız yorumları yayınlamıyorum.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler...