Pages

9 Ocak 2010 Cumartesi

SUNSHİNE ÖDÜLÜM

Selam:hepinize sevdiklerinizle ve ailenizle birlikte güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.
Bu güzel ödüle bana sevgili arkadaşım peri'nin marifetleri(Mahperi) arkadaşım göndermiş.Kendisine çok teşekkür ediyorum.
Tabiki ödülün kuralı gereği on iki arkadaşımızı belirtmek ve kendilerine haber vermek gerekiyormuş.Fakat ben dolaştım,dolaştım aranızdan seçemedim...
Bloguma gelip ziyaretleriyle ve yorumlarıyla beni yalnız bırakmayan bütün arkadaşlarımın bloglarında güneş açması için bu ödülü hepinize gönderiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve tariflerim hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Adsız yorumları yayınlamıyorum.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler...