Pages

9 Ocak 2010 Cumartesi

Et sote & Tereyağlı şehriyeli pilav

MALZEMELER:
- 500 gr kuzu eti(kuşbaşı doğranmış)
- 4 tane domates
- 4 tane yeşil biber
- 2 tane soğan
- Sıvıyağ
- Karabiber,kırmızı pul biber,kekik...
- Tuz
HAZIRLANIŞI:
- Tencereye kulbaşı doğranmış etleri koyunuz.Etler kendi suyunu salıp çekene kadar iyice pişiriniz.Daha sonra biraz sıvıyağ ekleyip 1-2 dk daha yağla birlikte pişiriniz.Soğanları yemeklik doğrayıp ekleyiniz.Hafif soğanlar hacmini kaybedene kadar pişiriniz.Biberleri ince ince doğrayıp ekleyiniz.Domateslerin kabuklarını soyup küp şeklinde doğrayıp ekleyiniz.Bir çay bardağı sıcak su ekleyiniz ve tencerenin kapağını kapatıp orta ateşte etler iyice yumuşayıncaya kadar pişiriniz.Son olarak tuzunu ve baharatlarını ekleyip 2-3 dk daha piştikten sonra ocaktan alınız.Sıcak olarak servis yapınız.
NOT:İsteğe bağlı olarak kekik koymayabilirsiniz.Ben çok yakıştığını düşündüğüm için ekliyorum.
Tereyağlı pilav tarifim için
BURAYA bakınız.
AFİYET OLSUN

4 yorum:

  1. Nefffiss olmuş ye beni diye bağırıyooo:))

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    ellerine sağlık. Çok güzel bir tabak olmuş. İŞtah açıcı.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. canım ellerine sağlık harika görünüyor:))

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize saglik,super gorunuyor.
    Sevgiler,
    Sefa

    YanıtlaSil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve tariflerim hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Adsız yorumları yayınlamıyorum.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler...