Pages

7 Haziran 2010 Pazartesi

Eğlenceli Yemek Sunumları:))

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ben buradaki sunumlara bayıldım.Özellikle çocuğuna yemek yedirmekte zorlanan anneler için alternatif bir sunum şekli.Haydi hanımlar sizinde çocuğunuzun yemekle arası iyi değilse kolları sıvayıp mutfağa girme vakti:))

Ne dersiniz? Hoş sunumlar değilmi...

4 yorum:

  1. Canim cok güzeller kizim banada böyle ekmekler hazirla dedi .Pirinc pilavina bayildim.

    YanıtlaSil
  2. Selamlar canım,harika sunumlar valla,çocuklar için nasıl uygun.Paylaşımın için teşekkürler canım,güzel fikirler.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler arkadaşlar bende bayıdım sunumlara beğendiğinize sevindim.sevgiler..

    YanıtlaSil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve tariflerim hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Adsız yorumları yayınlamıyorum.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler...