Pages

29 Eylül 2013 Pazar

Susam Kaplanmış Tavuk Pirzola

MALZEMELER:
- 4 tane tavuk pirzola
SOS MALZEMESİ:
- 1 çay vardağı süt
- Yarım çay bardağı sıvıyağ
- 2 diş sarımsak (ezilmiş)
- Karabiber,kekik,pul biber
- Tuz
KIZARTMAK İÇİN:
- 1 yumurta
- Susam
- Un
- Kızartmak için sıvıyağ
YAPILIŞI:
- Süt,sıvıyağ,sarımsak,tuz ve baharatları derin bir kabın içinde iyice karıştırıyoruz.
- Karışımın içine tavuk pirzolaları koyup 20 dk kadar marine ediyoruz.
- Tavaı ocağa koyup yağımızı kızdırıyoruz.Bir yumurtayı çırpıyoruz.Soslanmış pirzolalarımızı önce una sonra yumurtaya en son susama bulayıp kızğın yağda arkalı önlü kızartıyoruz.
- Yanında salata,pilav v.b istediğiniz şekilde sıcak olarak servis yapıyoruz.
NOT:Ben pirzola olarak yaptım isteğe bağlı olarak,göğüs etindende yapabilirsiniz.
Afiyet olsun

7 yorum:

  1. cok lezzetlı bır yemek olmus elıne sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim selma hanımcığım...

      Sil
  2. amanınnnn sen kalorisi yok diye mi buladın susamlara:))))))))))))))))))))
    ellerine sağlık nefis görünüyor susamın mis kokusuda sarmıştır ortalığı afiyet bal olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evetttt biraz ihtiyacım varya,ne yapayım tatlım yemek yemeyi çok seviyorum :)
      sağol canım çok öpüyorum.

      Sil
  3. ellerine sağlık canım nefis görünüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler banucuğum çok sağol.Etkinliğine katılmaya çalışacağım kolaylıklar diliyorum.

      Sil
  4. Merhaba canlarım :) 27 Eylül 11 Ekim 2013 Tarihleri arasında Şımartan Tatlar etkinliği yapmaya karar verdim.
    Beni şımartan un helvası ve çikolatalı tatlardır.
    Peki ya sizi hangi nefis yiyecek tat şımartır?
    Sizleri Şımartan Tatları benimle paylaşmanızı bekliyorum.
    Paylaştığınız tarifin linkini bana yorum olarak yazmanız yeterli...
    Sevgilerimle
    Banu Altun

    YanıtlaSil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve tariflerim hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Adsız yorumları yayınlamıyorum.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler...