Pages

26 Mayıs 2014 Pazartesi

Közlenmiş Kırmızı Biberli-Yoğurtlu Yaz Salatam.

Bütün blog arkadaşlarıma günaydınlar diyerek bu haftaya başlamak istiyorum.
Yeni haftada sağlık,mutluluk ve huzur dolu günler olsun.
Hepinizin bildiği gibi son zamanlarda yaşadığımız olaylar,hepimizi çok üzdü.Rabbim tekrarını göstermesin.
Bende yeni haftaya ufak bir salata tarifim ile başlamak istedim.Yaz geldi diyebiliriz.
Sıcak iyice kendini göstermeye başladı.Böyle olunca da soğuk ve ferahlatıcı yiyecekler kaçınılmaz oluyor.
Hepinizin bildiği benimde arşivimde yer alsın dediğim bir tarif.
Şimdiden yapacak olanlara afiyet olsun.
Hepinize sevgi ve sayğılarımı gönderiyorum.

Tarifim şöyle:
-1 kase süzme yoğurt,Közlenmiş kırmızı biber,biberlerin kabuklarını soyuyoruz.Çekirdeklerini çıkarıyoruz.
İnce şeritler halinde doğrayıp yoğurdumuzun içine ekliyoruz.İsteğe bağlı tuz kullanabilirsiniz.
Üzerine zeytinyağı gezdirip soğuk olarak servis ediyoruz.
Hepsi bu kadarrrrrr :)
Afiye olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve tariflerim hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Adsız yorumları yayınlamıyorum.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler...