Pages

26 Aralık 2012 Çarşamba

Evde Kalmış Salatam :)

Merhaba blog dostları hepinize güzel bir gün diliyorum.
Blogumu hergün güncelleyemesemde arada sevdiğim,beğendiğim lezzetleri sizlerle paylaşmaya çalışıyorum.
Bu günlerde biraz yoğunum...
Salatalar da sofralarımızın vazgeçilmezi.Bugün sizlere evde kalmış dediğim,aslında hepinizin bildiği renkli bir
salata tarifimi eklemek sitedim.Evde kalmış dedim çünki malzemeler birer,ikişer kalmış bende toparlayıp salatamı yaptım.
Kısaca tarifini vermek istiyorum...

MALZEMELER:
- 2 tane pataes,
- 2 tane havuç
- 1 büyük pancar
- 4-5 yemek kaşığı kese yoğurdu
- Kornişon turşu
- Tuz,karabiber
HAZIRLANIŞI:
- Havuç,Patates,Pancar hepsini ayrı ayrı haşlayalım.
- Haşlanan malzemeleri rendenin iri kısmı ile rendeleyelim.
- Havuş ve yoğurdun bir kısmını karıştıralım.
- Pancar ve yoğurdun kalanını karıştıralım.
- Patateslerin içine tuz ve karabiber ekleyelim.
- Kornişonları dilimleyelim.
- Bütün hazırlıkları yaptıktan sonra bir kase veya kalıba streç folyo serelim ve istediğimiz şeklide malzemeleri yerleştirelim.
- Ben hepsini rendeledim ama isterseniz püre halinede getirebilirsiniz,Şahsen biraz dişe dokunsun diyerek rende yapmayı tercih ettim :)
- Hazırladığımız salatayı iyice sıkıştırarak hazırlıyoruz.Servis tabağına ters çeviriyoruz.Dilimleyerek
servis yapıyoruz.
- Yağ kullanmadım isteğe bağlı olarak Servis ederken üzerine zeytinyağı ve limon sosu gezdirebilirsiniz.
Afiyet olsun...

7 yorum:

  1. BÖYLE EVDE KALMIŞ SALATA YA CAN KURBAN
    NEFİS GÖZÜKÜYOR
    ELLERİNİZE SAĞLIK
    HAYIRLI GÜNLER

    YanıtlaSil
  2. çok şık salata olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Nefis gözüküyor elinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık gayet şık bir görüntü ve değişik tatlar bir arada

    YanıtlaSil
  5. yoo bunun adı bereket salatası olmalı :) evdeki malzemeleri değerlendirmek bereketi artırır
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ellerinize saglık .çok güzel görünüyor.takipteyim.bende beklerim:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. çok muhteşem görünüyor insanın yemeyip seyredesi geliyor sunum süper arkadaşım ellerine emeklerine sağlık

    YanıtlaSil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve tariflerim hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Adsız yorumları yayınlamıyorum.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler...