Pages

16 Nisan 2013 Salı

Portakal'lı Kereviz Salatası



MALZEMELER:
 - 1 orta boy kereviz
 - 1 kase yoğurt(kese yoğurdu)
 - 1 orta boy portakal
 - Çok az zeytinyağı
HAZIRLANIŞI:
- Yoğurdu  geniş bir kaseye alınız.
- Portakalı üst kısmı daha küçük olacak şekilde keserek kase şekli veriniz.
- İç kısmını çıkarıp küçük parçalar halinde doğrayınız.
- Kerevizin kabuğunu soyup rendeleyiniz.(Kararmaması için bu işlemı hızlı yapalım bir taraftan rendelediklerimizi yoğurda ekleyip karıştıralım)
- Hepsini rendeledikten sonra yoğurtla kerevizi iyice karıştırınız içine 1-2 damla zeytinyağı ekleyiniz karıştırınız, doğradığınız portakallardan ekleyip 
servis kabına alınız.
- İsterseniz benim yaptığım şekilde portakal kabuğunda servis yapabilirsiniz.
Afiyet olsun...
 

3 yorum:

  1. Canım bayılırım kereviz salatasına ellerine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. of of harika bişey olmuş bu goncacım ellerine sağlık bunuda goncanın tariflerine alıyorum

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim deryacığım sevgiler gönderiyorum.

    Sağol fundacığım beğendiğine sevindim sevgiler canım.

    YanıtlaSil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve tariflerim hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Adsız yorumları yayınlamıyorum.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler...